Apšvietimo priemonė neįtraukta
FRITZ HANSEN "Cross-Plex" stalinis šviestuvas, aukštis 50 cm
Gamintojas
- Prekės ženklas:
- FRITZ HANSEN
- Straipsnio numeris:
- 3575051
Spalva ir dizainas
- Spalvų aprašymas:
- skaidrus, opalo baltumo
- Medžiagos aprašymas:
- Akrilas
- dizaineris:
- Bodil Kjær
Matmenys
- Ilgis (cm):
- 20
- Plotis (cm):
- 20
- Aukštis (cm):
- 50
- Grynasis svoris (kg):
- 1,8
Šviesos šaltinis
- Šviesos šaltinis:
- 1 x 70 W
- Įtrauktas šviesos šaltinis:
- Ne
- Galia vatais:
- 70
- Lizdas:
- E27
- Šviesos šaltinių skaičius:
- 1
- Fiksuotas šviesos diodas:
- Ne
Papildomos funkcijos
- Pritemdomas:
- Ne
Techninės specifikacijos
- IP apsaugos klasė:
- IP20
- Apsaugos klasė:
- II
- Darbinė įtampa (voltais):
- 230
- Maitinimo įtampa (voltais):
- 230
"Cross-Plex™" stalinis šviestuvas: viršutinis dizainas - Bodil Kjær, gamintojas - FRITZ HANSEN Šis stalinis šviestuvas ne tik suteikia labai nuotaikingą akcentinį apšvietimą, bet ir traukia akį bet kurioje erdvėje. "Cross-Plex™" turi kvadratinį šešėlį iš opalinės baltos spalvos akrilo, kuris yra ant aukšto kryžiaus iš skaidraus akrilo. Dar 1961 m. danų dizainerės, architektės ir profesorės Bodil Kjær sukurta stalinė lempa neprarado savo minimalistinio grožio. Klasikinė lempa ir toliau diktuoja tendencijas apšvietimo sektoriuje. Šviesa sumaniai pabrėžia ir pagrindą, ir atspalvį. Bodil Kjær išvyko iš gimtosios Jutlandijos ir studijavo Londone, Niujorke ir Vašingtone, D. C. Ji dirbo su daugeliu žinomų dizainerių, taip pat išgarsėjo savo nuolatiniu siekiu nustatyti naujus standartus. Garsiausias jos dizainas - stalinis šviestuvas Cross-Plex™, kuris simbolizuoja gražiausią minimalizmą. Cross-Plex™ gamina FRITZ HANSEN - tradicinė Danijos įmonė, veikianti nuo 1872 m. ir nuo pat įkūrimo simbolizuojanti šiuolaikinį dizainą ir aukščiausią meistriškumo kokybę. 1979 m. "Skandinavisk Holding" perėmė 75 % iki tol tik šeimai priklausiusios bendrovės akcijų ir, diegdama daugybę naujovių ir bendradarbiaudama su tokiais dizaineriais kaip Verneris Pantonas, Piero Lissoni, Cecilie Manz ir Kasperis Salto, užtikrino bendrovės ateitį. Nauja era prasidėjo 2000 m., kai buvo pristatyta koncepcija "Fritz Hansen Respublika". Šios koncepcijos idėja - "baldai iš "Republic of Fritz Hansen" turėtų būti įmonių ir privačių namų ūkių, kurie nori išreikšti savo individualumą ir pasiekti labai asmenišką įvaizdį, įvaizdžio dalis".
Mūsų ekspertai mielai padeda
Lumories.lt
- Didžiausias prekių ženklų asortimentas Europoje
- 950 000 produktų sandėlyje
- Nemokamas grąžinimas per 50 dienų