Bendrosios sutarties sąlygos
Jūsų tiekėjas ir sutarties partneris
Lampenwelt GmbH Ribotos atsakomybės bendrovė, kurios buveinė yra Schlitz (Šlice), Vokietijoje Juridinio asmens kodas: HRB 8845, AG Fulda El. paštas info@lumories.lt
Įmonės vadovai: Vanessa Stützle, Ales Drabek ir Ansgar Weber PVM mokėtojo kodas pagal Vokietijos PVM įstatymo 27 (a) str.: DE 815559897 EEĮ atliekų reg. Nr. DE 63952051
Pagal Vokietijos Telekomunikacijų įstatymo (TMG) 5 straipsnį, Valstybinio žiniasklaidos susitarimo (MStV) 18 p., 2 d. už turinį atsakingi asmenys: Vanessa Stützle ir Ales Drabek
Su mumis galite susisiekti: https://www.lumories.lt/contact/ www.lumories.lt |
Teisės norminių aktų nustatyta informacija apie vartotojų teisę atsisakyti sutarties nuotolinėje prekyboje pateikta BSS 6 punkte.
Apie šių dokumentų įrašymą ir galimybę peržiūrėti sutarties tekstą žr. BSS2 punktą.
Sprendžiant teisinius klausimus, mes ieškome klientui palankių sprendimų. Teisės aktai numato, kad pardavėjai internetu turi išsamiai pateikti nuorodas į sutartį ir taikomas sąlygas. Toliau pateikiame Jums visą informaciją apie sutartį ir kitas su mūsų pristatymu susijusias sąlygas.
Bendrųjų sutarties sąlygų (BSS) apžvalga
(kartu su teisės norminiuose aktuose reikalaujama pateikti informacija)
- Galiojimas
- Sutarties teksto įrašymo galimybės ir jo peržiūra
- Sutarties partneriai, kalba ir sutarties sudarymas
- Kainos, siuntimo išlaidos, grynųjų pinigų nuolaidos, užsakymo nuolaidos
- Mokėjimas, pristatymas
- Vartotojo teisė atsisakyti sutarties
- 50 dienų pinigų grąžinimo garantija (savanoriška grąžinimo teisė)
- Nuosavybės teisės išlaikymas
- Garantija ir skundų nagrinėjimo tvarka
- Privatumo pranešimas
- Vartotojų ginčų sprendimas
- Taikytina teisė, teismingumas
- Atskyrimo išlyga
Bendrosios sutarties sąlygos (BSS)
1. Galiojimas
1.1. Mes parduodame ir tiekiame prekes pagal toliau pateiktas Bendrąsias sutarties sąlygas (BSS), pagal jas taip pat sudaromos sutartys dėl mūsų internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių. Toliau pateiktoms nuostatoms prieštaraujančios arba nuo jų nukrypstančios užsakovo bendrosios sutarties sąlygos netaikomos. Toliau pateiktos Bendrosios sutarties sąlygos išimtinai galioja net ir tada, jeigu mes, žinodami apie prieštaraujančias arba nuo toliau pateiktų Bendrųjų sutarties sąlygų nukrypstančias Užsakovo sąlygas, be išlygų pristatome užsakymą arba suteikiame paslaugą.
1.2. Kai šiose Bendrosiose sutarties sąlygose kalbama apie vartotojus, tai yra fiziniai asmenys, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantys sudaryti ar sudarantys sutartis. Verslo subjektai (komerciniai pirkėjai) yra fiziniai arba juridiniai asmenys arba veiksnios ūkinės bendrijos, užsakančios komerciniu, individualios arba laisvai samdomos veiklos tikslu. Vadovaujantis šiomis sutarties sąlygomis, klientai yra ir vartotojai, ir verslo subjektai.
1.3. Verslo subjektų užsakymams, jei užsakymai turi būti pristatomi į užsienį, užsakyme arba kliento paskyroje turi būti nurodytas galiojantis PVM mokėtojo kodas, jeigu verslo subjektas tokį PVM mokėtojo kodą turi. Tam skirtame laukelyje įvesdamas galiojantį PVM mokėtojo kodą klientas patvirtina, kad jis pateikia užsakymą kaip verslo subjektas savo įmonės vardu. Jeigu klientas neįveda PVM mokėtojo kodo, įveda svetimą arba neteisingą, jis tuo patvirtina, kad jis užsakinėja ne kaip verslo subjektas arba ne savo įmonės vardu. Tokiu atveju klientas traktuojamas kaip vartotojas. Tokios informacijos pakeisti arba papildyti vėliau nebegalima.
1.4. Jei terminas minimas darbo dienomis, tai reiškia visas savaitės dienas, išskyrus šeštadienius, sekmadienius ir valstybines šventines dienas švenčiamas pagal mūsų buveinės vietą.
2. Sutarties teksto įrašymo galimybės ir jo peržiūra
2.1. Šios BSS ir kitas sutarties sąlygos saugome kartu su Jūsų užsakymo duomenimis, kurie yra pasiekiami užsakymo procese. Šią informaciją Jūs ten pat galite paprastai archyvuoti atsisiųsdami BSS, naudojantis savo naršyklės funkcijomis išsaugoti užsakymo metu internetinėje parduotuvėje suvestus duomenis arba galite palaukti automatinio užsakymo patvirtinimo, kurį mes Jums papildomai atsiųsime el. paštu Jūsų nurodytu el. pašto adresu, užbaigus Jūsų užsakymą. Šiame gauto užsakymo patvirtinimo el. laiške taip pat bus sutarties nuostatos su Jūsų užsakymo duomenimis ir šios BSS, kurias galėsite paprastai atsispausdinti ar įsirašyti, naudodamiesi el. pašto programa.
2.2. Mes išsaugosime Sutarties tekstą, tačiau dėl saugumo sumetimų Jūs negalėsite jo tiesiogiai peržiūrėti. Mes kiekvienam klientui siūlome slaptažodžiu apsaugotą paskyrą („Mano paskyra“). Čia, atitinkamai užsiregistravę, Jūs galėsite tvarkyti savo duomenis ir peržiūrėti užsakymo informaciją. Klientas įsipareigoja su asmeniniais prisijungimo duomenimis elgtis konfidencialiai ir neleisti jais naudotis pašaliniams tretiesiems asmenims. Atitinkamas galiojančios redakcijos BSS Jūs taip pat rasite mūsų interneto tinklalapyje.
3. Sutarties partneriai, kalba ir sutarties sudarymas
3.1. Jūsų sutarties partneris yra „Lampenwelt GmbH“. Sutartys internetinėje parduotuvėje www.lumories.lt sudaromos lietuvių kalba. Mūsų reklaminiai pasiūlymai nėra įpareigojantys, kol jie netampa sutarties sąlygomis. Viešas prekių (aprašymų, techninių ir naudojimo parametrų, kainų) pateikimas mūsų internetinėje parduotuvėje savaime nėra viešas siūlymas ir neįpareigoja mūsų parduoti prekes.
3.2. Prieš išsiųsdami savo užsakymą Jūs turite galimybę patikrinti ir pataisyti savo įvestus duomenis. Išsiųsdami savo užsakymą Jūs sudarote sutartį. Užsakymo gavimas patvirtinamas iškart po to, kai tik gaunamas Jūsų užsakymas, jeigu nėra techninių trikdžių.
3.3. Sutartis tampa privaloma iškart po Jūsų užsakymo, kai Jūs užbaigiate užsakymą mokėjimu per vieną iš mūsų Jums pateikiamų internetinio mokėjimo paslaugų teikėjų, patvirtindami mokėjimo pavedimą. Mūsų mokėjimo internetu paslaugų teikėjai yra Adyen B.V. (mokėjimams banko kortelėmis Maestro, Visa, Mastercard, Amex ), Apple Pay.
3.4. Jeigu savo užsakymui pasirinkote kitą mokėjimo būdą, sutartis tampa privaloma tik gavus iš mūsų el. paštu patvirtinimą apie prekės išsiuntimą arba kitą aiškų patvirtinimą (dėl sutarties) sudarymo.
3.5. El. laišką su mokėjimo pranešimu ar pranešimu apie siuntą paprastai gausite tą pačią dieną, pateikus užsakymą. Jei kartais tai užtruktų ilgiau: Jūsų užsakymas yra įpareigojantis ne ilgiau kaip 3 darbo dienas ir, savaime suprantama, Jūs galite atšaukti visą užsakymą arba jo dalį, prieš mums jį patvirtinant.
4. Kainos, siuntimo išlaidos, užsakymo nuolaidos
4.1. Užsakymams mūsų internetinėje parduotuvėje galioja užsakymo metu pasiūlyme nurodytos kainos. Mūsų kainos nurodytos su atitinkamu taikomu įstatymuose numatytu pridėtinės vertės mokesčiu.
Be nurodytų kainų, siuntoms, kurių užsakymo vertė mažesnė negu 69 Eur, kiekvienam užsakymo pristatymui į Lietuvą paprastai papildomai taikomas fiksuotas 4,90 Eur pristatymo mokestis. Užsakymus, kurių vertė yra 69 Eur ir daugiau mes Lietuvoje (išskyrus Neringos savivaldybę, į kurią pristatymai šiuo metu nėra galimi) pristatome nemokamai. Jei Jūsų užsakyme yra taip vadinama didelių gabaritų prekė, papildomai skaičiuojamas 14,90 Eur mokestis. Ar Jūsų prekė yra taip vadinama didelių gabaritų prekė, Jūs galite sužinoti detaliai aprašomame prekės puslapyje ir (arba) tos konkrečios prekės pristatymo informacijoje. Atkreipkite dėmesį, kad šiose Bendrosiose sutarties sąlygose nurodytos pristatymo išlaidos yra tik orientacinės. Privalomą išsamesnę informaciją apie pristatymo išlaidas ir daugiau informacijos apie pristatymą (įskaitant pristatymo galimybes, pristatymo laiką) rasite interneto parduotuvėje esančioje informacijoje. Aprašymą rasite čia.
Prašome atkreipti dėmesį į tai, kas pasakyta dėl atsiskaitymo grynaisiais pinigais pristatymo metu: už pristatymą grynaisiais pinigais galite sumokėti tiesiogiai UPS siuntų pristatymo bendrovei. Lietuvoje užsakymai už kuriuos atsiskaitoma grynaisiais pristatymo metu siunčiami per UPS. Užsakymams, nepriklausomai nuo jų vertės, UPS taiko 1 Eur mokestį.
5. Mokėjimas, pristatymas
5.1. Mes Jums siūlome šiuos mokėjimo būdus:
· Mokėjimas išankstiniu mokėjimo pavedimu
Mokėdami išankstiniu apmokėjimo pavedimu Jūs atliekate išankstinį mokėjimą. Tokiu atveju prekė Jums yra rezervuojama keturiolikai dienų. Jūs iš anksto pervedate sąskaitos sumą į mūsų banko sąskaitą ir, apmokant šiuo būdu. Mokėjimo pavedimo duomenis Jūs gausite pateikę užsakymą. Jei per keturiolika dienų nebus atliktas apmokėjimas, prekės rezervacija panaikinama ir užsakymas automatiškai atšaukiamas.
· Mokėjimas banko kortele per Adyen B.V. (VISA, „MasterCard“ arba „American Express“, debeto kortele „Maestro“)
Jūs įvedate savo kreditinės kortelės numerį, galiojimo datą ir patvirtinimo kodą. Šių duomenų mes neišsaugome, bet saugiai užkoduotus 128 bitų SSL kodu perduodame tiesiogiai Adyen B.V. Jūsų kreditinę kortelę Jums išdavęs bankas turi būti užregistravęs tapatybės nustatymo procedūrai „Verified by VISA“ ir „MasterCard SecureCode“. Autentifikacija asmeniniu saugos kodu vykdoma saugiu būdu tarp Jūsų ir Jūsų banko. Gavus užsakymą, suma rezervuojama Jūsų kreditinėje kortelėje. Suma iš Jūsų kreditinės kortelės bus nurašyta iš karto po užsakymo išsiuntimo. Šis paprastas ir greitas apmokėjimo būdas Jums nieko nekainuoja.
Debetinė kortelė:
Jums įvedus savo duomenis, sąskaitos suma nuskaitoma nuo Jūsų banko sąskaitos. Kaip ir apmokant kreditine kortele, šis mokėjimo būdas Jums nieko nekainuoja.
· Apple Pay
Mokate tiesiogiai per „Apple“ paskyrą. Pateikę užsakymą būsite nukreipti į „Apple“, kur galėsite patvirtinti užsakymo sumos mokėjimą. Kai tik būsime informuoti apie Jūsų autorizaciją, jūsų užsakymas bus išsiųstas, atsižvelgiant pagal prekei nurodytą pristatymo laiką. Priklausomai nuo „Apple Pay“ pateikto mokėjimo, faktinė sąskaitos suma, atskaičius visas nuolaidas, dovanų kuponus ir pan., bus nurašyta iškart po autorizavimo arba po išsiuntimo.
· Atsiskaitymas grynaisiais pinigais pristatymo metu
Jūs apmokate sąskaitos sumą grynais pinigais siuntą pristatančiam UPS kurjeriui. Tam tikromis aplinkybėmis mokėjimas ir siuntos perdavimas gali būti vykdomas filiale. Atsiskaitymas grynaisiais pinigai pristatymo metu vykdomas siunčiant per UPS. Mokant šiuo būdu, nepriklausomai nuo užsakymo vertės, UPS taiko 1 Eur mokestį.
5.2. Pašto ir ekspedijavimo siuntoms siųsti mes naudojamės DPD, Zufall (Friedrich Zufall GmbH & Co. KG) ir UPS paslaugomis. Siuntos į pašto dėžutes arba pašto skyrius nėra siunčiamos. Jei nėra susitarta kitaip, siuntą pristato ekspeditorius „iki durų“ užsakovo nurodytu pristatymo adresu. Kai mūsų įmonė išsiųs prekę, Jūs gausite iš mūsų pranešimą. Jei pristatyti Jums nepavyks, iš vežėjo gausite žinutę, kurioje bus nurodytos kitos pristatymo galimybės.
5.3. Jei užsakėte kelias prekes, kurių pristatymo laikas skiriasi, mes stengsimės jas visas pristatyti kartu. Jei pristatymo laiko skirtumas labai didelis, išimtinais atvejais ir kiek tai Jums priimtina, galimas pristatyti prekes mes Jums pristatysime anksčiau. Dėl to pristatymo išlaidos Jums nepadidės.
5.4. Pareiga pristatyti prekę netenka galios, jeigu mes patys tinkamai ir laiku negauname siuntų ir neatsakome, jeigu prekių trūksta dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių. Jei prekės neturime, mes Jums nedelsdami apie tai pranešime ir nedelsiant grąžinsime, išankstinį apmokėjimą, jeigu toks buvo atliktas.
5.5. Pristatymo terminas, apmokant iš anksto, pradedamas skaičiuoti nuo mokėjimo pavedimo mokėjimą atliekančiai mokėjimo įstaigai pateikimo ar, mokant kitais būdais, kitą po sutarties sudarymo einančią dieną, ir baigiasi, pasibaigus paskutinei termino dienai. Jei paskutinė termino diena yra sekmadienis arba pristatymo vietos valstybinė šventinė diena, tai tokia diena laikoma kita po jos einanti darbo diena.
Pristatymo laikas atitinkamai pratęsiamas, jei pristatymui įtakos turi streikai ir lokautai bei kitos nuo mūsų nepriklausančios aplinkybės, ypač jei pristatyti vėluojama dėl force majeure aplinkybių. Mes nedelsdami informuojame pirkėją apie tokių pristatymo trukdžių pradžią ir pabaigą.
5.6. Nuotolinėje prekyboje vartotojui parduotos prekės atsitiktinio žuvimo arba atsitiktinio sugedimo rizika pereina vartotojui su prekės perdavimu jam arba jo nurodytam gavėjui. Ši nuostata taikoma neatsižvelgiant į tai, ar siunta buvo drausta, ar ne. Kitais atvejais prekės atsitiktinio žuvimo arba atsitiktinio sugedimo rizika pereina pirkėjui su prekės perdavimu, nuotolinėje prekyboje - su prekės pristatymu ekspeditoriui arba kitam asmeniui arba organizacijai, kuriam pavestas atlikti pervežimą.
6. Vartotojo teisė atsisakyti sutarties
6.1. Toliau Jums pateikiama informacija apie teisės aktuose įtvirtintos teisės atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties sąlygas ir pasekmes. Teisės aktuose įtvirtintos teisės atsisakyti sutarties visų pirmą neturi komercinę veiklą vykdantys perpardavėjai. Sutarties atsisakymo tvarka Teisė atsisakyti sutarties Jūs turite teisę per keturiolika dienų atsisakyti šios sutarties nenurodydami priežasčių. Sutarties atsisakymo terminas yra keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią Jums arba Jūsų nurodytai trečiajai šaliai, kuri nėra vežėjas, buvo pristatytos prekės. Norėdami pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties, Jūs turite mus („Lampenwelt GmbH“, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Vokietija tel.: +49 (0) 66 42 – 251 9000, el. paštas: info@lumories.lt) aiškiu pranešimu (pvz., paštu išsiųstu laišku arba el. laišku) informuoti apie savo sprendimą atsisakyti tokios sutarties. Jūs galite naudoti pridedamą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, tačiau jos naudojimas nėra privalomas. Taip pat galite užpildyti pavyzdinę sutarties nutraukimo formą arba susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu info@lumories.lt. Gavę tinkamai (ir laiku) užpildytą atšaukimo formą, nedelsdami išsiųsime jums patvirtinimą (pvz., el. paštu), kad atšaukimo forma gauta. Tam, kad sutarties atsisakymo termino nepraleistumėt, pakanka, kad pranešimą apie pasinaudojimą teise atsisakyti sutarties išsiųstumėt nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui. Sutarties atsisakymo pasekmės Jums atsisakius sutarties, mes nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią gavome iš Jūsų pranešimą apie tokios sutarties atsisakymą, įsipareigojame Jums grąžinti visus iš Jūsų gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, susidariusias dėl to, kad Jūs pasirinkote kitą pristatymo būdą nei mūsų siūlomas pigiausias standartinis pristatymo būdas). Šiam lėšų grąžinimui mes naudosime tas pačias mokėjimo priemones, kurias Jūs naudojote pirminei transakcijai, nebent su Jumis buvo aiškiai susitarta kitaip. Už šį lėšų grąžinimą iš Jūsų nebus imami jokie mokesčiai. Mes galime atsisakyti grąžinti pinigus tol, kol mums nebus grąžintos prekės arba kol Jūs nepateiksite mums įrodymų, kad išsiuntėte mums prekes atgal, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau. Prekes turite mums išsiųsti adresu „Lampenwelt GmbH“, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Vokietija nedelsdami, tačiau ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią mums pranešėte apie šios sutarties atsisakymą. Šio termino nepraleisite, jeigu išsiųsite prekes nepasibaigus keturiolikos dienų terminui. Mes padengsime prekių grąžinimo išlaidas. Galimą prekių vertės sumažėjimą Jūs privalote kompensuoti tik tada, jeigu toks vertės sumažėjimas atsiranda dėl Jūsų elgesio su prekėmis, kuris nėra būtinas jų būklei, savybėms ir funkcionalumui patikrinti. |
6.2. Teisės atsisakyti sutarties išimtys
Įstatymai numato teisės atsisakyti sutarties išimtis (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 str. 3 p.), todėl mes pasiliekame teisę taikyti tokį reglamentavimą:
Teisė atsisakyti sutarties netaikoma sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms.
6.3. Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma
Toliau pateikiamas aukščiau paminėtas "sutarties atsisakymo formos“ pavyzdys. Jums nėra būtina juo naudotis, sutarties atsisakymą galite parengti ir patys.
Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma (Jei norite atsisakyti sutarties, užpildę atsiųskite mums šią formą.)
- Įmonei „Lampenwelt GmbH“, Lampenwelt GmbH, Rabanusstraße 14-16, 36037 Fulda, Vokietija, tel.: +49 (0) 66 42 - 251 9000, el. paštas: info@lumories.lt: - Aš / mes (*) atsisakau(-ome) savo sudarytos tokių prekių pirkimo (*) / paslaugų suteikimo (*) sutarties - Užsakymo (data) (*) / gavimo (data) (*) - Vartotojo(-s) vardas, pavardė - Vartotojo(-s) adresas - Vartotojo(-s) parašas (tik pranešimui ant popieriaus) - Data _____ (*) Nereikalingą išbraukti.
|
6.4. Šviestuvai dažniausiai yra lengvai dūžtančios ir pažeidžiamos prekės, todėl su jomis reikia elgtis labai atsargiai. Prieš grąžindami prekę atsakingai supakuokite ją, geriausiai originalioje dėžėje, kartu su visais priedais ir visomis pakuotės dalimis. Jei reikia, naudokite apsauginę antrinę pakuotę.
6.5. Prašome atkreipti dėmesį, jei naudojote mūsų užsakymo nuolaidas ir kuponus:
Jeigu dėl pasiektos užsakymo vertės Jums buvo suteikta užsakymo nuolaida mūsų užsakymo nuolaidų arba kainos sumažinimo kuponų forma ir dėl (dalinio) sutarties atsisakymo suteiktų nuolaidų nėra pasiekiama reikalinga užsakymo vertė, tokiu atveju iš Jūsų bus išskaičiuotas skirtumas, susidaręs dėl gautos nuolaidos, lyginant su pradine užsakymo verte be šios nuolaidos.
Aukščiau pateiktų nurodymų nesilaikymas neturi įtakos veiksmingai pasinaudoti teise atsisakyti sutarties ir tai taip pat nepablogina Jūsų teisinės padėties.
7. Mūsų savanoriška 50 dienų pinigų grąžinimo garantija (išplėstinė grąžinimo teisė)
7.1. Be įstatymuose numatytos teisės per 14 dienų atsisakyti sutarties, mes Jums savanoriškai siūlome papildomą 36 dienų pinigų grąžinimo garantiją. Todėl Jūs galite, nenurodydami priežasties, per 50 dienų grąžinti iš mūsų gautas prekes, atsiųsdami jas mums atgal. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių gavimo momento. Norit nepraleisti termino, pakanka laiku išsiųsti prekes arba reikalavimą pasiimti prekes. Šia savanoriška grąžinimo teise galima pasinaudoti tik siunčiant prekes atgal, nebent prekės negalima siųsti kaip siuntinio. Prekes, kurių negalima siųsti kaip siuntinio, iš Jūsų paims mūsų įgaliotas ekspeditorius. Tam reikia iš anksto kreiptis į mus. Prekių grąžinimo siuntimo išlaidas padengsime mes. Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo tarnybą adresu info@lumories.ee.
7.2. Pasinaudojant savanoriško grąžinimo teise ir grąžinus mums prekes, mes Jums grąžinsime pirkimo kainą. Prašome grąžinti prekes atsakingai supakuotas – jei įmanoma - originalioje dėžėje su visais priedais ir visomis pakuotės sudedamosiomis dalimis. Jei Jums kiltų problemų su pakuote arba naudojantis mūsų grąžinamų siuntų portalu, kreipkitės į mus.
Prekėms grąžinti mes pateikiame grąžinamos siuntos etiketę. Su ja siuntinį galima nemokamai atiduoti nurodytam siuntimo paslaugų teikėjui. Paėmimas siūlomas tik didelių gabaritų prekėms. Didelių gabaritų prekių paėmimą apmokame mes.
7.3. Mūsų savanoriška pinigų grąžinimo garantija netaikoma, jeigu prekė buvo pagaminta pagal kliento specifikacijas.
8. Išlyga dėl nuosavybės teisės
Prekės lieka mūsų nuosavybe iki visiško apmokėjimo.
9. Garantija ir skundų nagrinėjimo tvarka
9.1. Jei prekė yra su trūkumais, klientas turi teisės norminiuose aktuose nustatytą teisę dėl atsakomybės už daikto trūkumus (garantija). Mūsų pristatomoms naujoms prekėms vartotojams taikoma įstatymuose nustatytas 2 metų garantijos laikotarpis. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo gaminio perdavimo vartotojui.
Pagal įstatyminį reglamentavimą mes, be kita ko, neatsakome už žalą, kuri:
• atsirado dėl netinkamo parduotų gaminių montavimo (pvz., nesilaikant ribinių maitinimo įtampos verčių) ir (arba) netinkamo naudojimo (pvz., gaminių be atitinkamo žymėjimo „atsparus jūriniam orui“ naudojimo aplinkoje su labai druskingu oru arba gaminių neturinčių atitinkamos IP44 ir aukštesnės apsaugos klasės) naudojimo vietose, kuriose nuolat vyrauja didesnė nei vidutinė drėgmė ir (arba) netinkamos techninės gaminių priežiūros (pvz., naudojant netinkamas valymo priemones, aštriabriaunius daiktus),
• dėl naudojimo arba kitokio natūralaus ir įprasto nusidėvėjimo,
• dėl savavališko gaminio modifikavimo (pvz., primontavimo ir (arba) permontavimo).
Savaime suprantama, aukščiau nurodytais atvejais mums nėra taikoma atsakomybė už žalą, jeigu mes nesame už ją atsakingi.
Nurodyti duomenys apie vidutinį šviesos šaltinių tarnavimo laiką yra vidutinės vertės. Tai nėra garantija, kad šviesos šaltinis tarnaus ne trumpiau negu nurodyta eksploatavimo trukmė.
Garantiniai įsipareigojimai verslo subjektams pristatant naujas prekes galioja tik vienerius metus nuo siuntos pristatymo.
Naudotoms prekėms nemokamą garantiją mes galime deja suteikti tik vartotojams ir tik vieneriems metams nuo prekių pristatymo. verslo subjektams pristatant naudotas prekes, garantija netaikoma.
9.2. Apie akivaizdžius prekės trūkumus verslo subjektai privalo pranešti raštu nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 5 dienas nuo prekės gavimo. Nustačius paslėptus trūkumus, skundas privalo būti pateikiamas tuojau pat, bet ne vėliau kaip per 5 dienas nuo trūkumų nustatymo. Šioms pirkėjo teisėms įgyvendinti užtenka laiku išsiųsti pranešimą. Priešingu atveju prekė, net ir pastebėjus atitinkamus trūkumus, laikoma tinkamai priimta. Termino nepraleisite, jeigu laiku išsiųsite.
9.3. - 9.1. ir 9.2. punktuose nurodyti garantinės atsakomybės apribojimai arba išimtys netaikomos dėl trūkumų kilusiems reikalavimams atlyginti žalą gyvybei, kūnui arba sveikatai, kurie atsirado dėl mūsų prievolių nevykdymo, bei reikalavimams atlyginti kitokią žalą, atsiradusią dėl mūsų prievolių nevykdymo tyčia arba dėl didelio neatsargumo. Aukščiau nurodytoms pretenzijų išimtims taikomas įstatymuose numatytas ieškinio senaties terminas. Garantinių pretenzijų apribojimai ar išimtys netaikomi tuo atveju, kai mes prisiimame kokybės garantiją arba nesąžiningai nuslepiame trūkumus. Tai neturi įtakos gamintojo garantijai. Jeigu mums nėra taikoma atsakomybė, ji ribojama, arba taikomos aukščiau nurodytos jos išimtys, tai taip pat taikoma ir mūsų darbuotojų, bendradarbių, atstovų ir agentų atsakomybei.
9.4. Garantijos galiojimo laikotarpiu, esant kokybės trūkumams, kuriems taikoma įstatymuose nustatyta garantija, privalome nemokamai tinkamai vykdyti sutartį, t. y. pašalinti prekės trūkumus arba pakeisti nekokybišką prekę kokybiška. Vartotojai, kaip sutarties partneriai, gali rinktis, ar nustačius, kad prekė turi trūkumų, tęsiant sutarties vykdymą, turi būti pašalinti prekės trūkumai, ar nekokybiška prekė pakeista kokybiška. Laikantis specialiųjų teisės aktuose nustatytų reikalavimų, mes turime teisę atsisakyti pasirinkto paskesnio (a posteriori) sutarties vykdymo rūšies, ypač jei paskesnio (a posteriori) sutarties vykdymo rūšis sutarties partneriui sukeltų neproporcingas išlaidas. Sutarčių su verslo subjektais atveju paskesnio (a posteriori) sutarties vykdymo rūšį pasirenkame savo nuožiūra. Jei nesame pasiruošę arba negalime ištaisyti prekės trūkumų ar pakeisti nekokybišką prekę kokybiška, arba jei, nuo mūsų priklausančių aplinkybių, už kurias esame atsakingi, tai užtrunka ilgiau nei pagrįstai, arba jei trūkumo ištaisymas ar prekės su kokybės trūkumais pakeitimas kokybiška nėra galimas dėl kitų priežasčių, Jūs turite teisę savo nuožiūra reikalauti atitinkamai sumažinti pirkimo kainą arba nutraukti sutartį. Įstatymų nustatyta tvarka taip pat gali būti reiškiami reikalavimai dėl žalos atlyginimo. Sutarties atsisakymas ir žalos atlyginimas vietoj visiško įvykdymo taip pat negalimas, jei dėl trūkumų tik nežymiai sumažėja įsigyto daikto ar prekės vertė ar tinkamumas ją naudoti. Šio BSS punkto nuostatos neriboja vartotojo teisės įgyvendinti kitas Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse ir Vartotojų teisių apsaugos įstatyme garantuojamas vartotojo teises, įsigijus nekokybišką prekę.
9.5. Mums svarbu, kad klientai būtų patenkinti. Jūs bet kuriuo metu galite kreiptis į mus vienu iš aukščiau nurodytų būdų. Stengsimės kuo greičiau išnagrinėti Jūsų užklausą, todėl gavę Jūsų dokumentus, informaciją arba skundą, susisieksime su Jumis. Vis dėlto prašome duoti mums šiek tiek laiko, nes sprendžiant klausimus, susijusius su garantija, dažnai turi būti įtraukiamas ir gamintojas. Skundų atveju mums padėsite, jei kuo tiksliau apibūdinsite savo problemą ir galbūt atsiųsite mus savo užsakymo kopiją arba bent nurodysite užsakymo numerį, kliento numerį ir pan. Jei per 5 darbo dienas nesulauksite iš mūsų jokių žinių, susisiekite su mumis darkart. Retkarčiais el. laiškai gali nukeliauti į Jūsų arba mūsų nepageidaujamų laiškų aplanką, žinutė gali nepasiekti Jūsų dėl kitų priežasčių ar per klaidą pasimesti.
9.6. Klientų aptarnavimo klausimais, prašome kreipkitės į mus, adresu:
Lampenwelt GmbH
Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda, Vokietija
El. paštas: info@lumories.lt
Su mumis taip pat galite susisiekti: https://www.lumories.lt/contact/
9.7. Mūsų parduodamų gaminių gamintojų suteikiamos garantijos pagrindžia tik pretenzijas gamintojui, kaip garantijos davėjui. Tai neturi įtakos mums kaip pardavėjui, reiškiamoms iš įstatymų kylančiomsgarantinėms pretenzijoms.
10. Privatumo pranešimas
Mūsų duomenų apsaugos praktika vadovaujasi Asmens duomenų apsaugos įstatymo nuostatomis ir Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR). Išsamią informaciją apie Jūsų asmens duomenų rinkimą ir naudojimą rasite mūsų privatumo politikoje, kurioje taip pat pateikiama informacija, jeigu tokia renkama, apie Jūsų kreditingumo patikrinimą, kurio metu apskaičiuojamos nemokumo tikimybės reikšmės, įtraukiant ir Jūsų adreso duomenis.
11. Vartotojų ginčų sprendimas
Mes visada stengiamės ginčus su klientais spręsti bendru sutarimu. Prašome naudoti mūsų kontaktinę formą, pasiekiamą adresu https://www.lumories.lt/contact/ arba kreiptis į mus kitais nurodytais būdais. Su Europos Komisijos siūloma elektronine ginčų sprendimo platformą (EGS) galite susipažinti internete adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Mes nesame įsipareigoję ir pasiruošę dalyvauti nagrinėjant ginčus vartotojų ginčų sprendimo ne teisme tvarka vartojimo ginčus nagrinėjančios institucijose.
12. Taikytina teisė, teismingumas
12.1 Visiems teisiniams sandoriams ir atitinkamiems teisiniams santykiams su mumis, taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Jungtinių Tautų konvencija dėl tarptautinio prekių pardavimo sutarčių (JTKTPPS) bei kiti tarpvalstybiniai susitarimai, jei tokie yra, taip pat ir perėmus juos į Lietuvos Respublikos teisę, netaikomi. Sutartyse, kurių dalyko negalima priskirti fizinio asmens profesinei ar komercinei veiklai (sutartis su vartotoju), toks teisės pasirinkimas reiškia, kad vartotojas nepraranda apsaugos, kurią jam suteikia valstybės, kurioje yra jo nuolatinė gyvenamoji vieta, teisės aktų imperatyvios normos.
12.2 Visi teisiniai ginčai dėl sandorių su prekybininkais ir su viešosios teisės juridiniais asmenimis, kuriems taikomos šios Bendrosios sutarties sąlygos ar dėl jas taikant sudarytų atskirų sutarčių, įskaitant ieškinius dėl vekselių ir čekių yra teismingi Lietuvos Respublikos teismams, esantiems Vilniuje (atitinkamai Vilniaus miesto apylinkės arba Vilniaus apygardos teismui). Mes taip pat turime teisę pateikti ieškinį kliento buveinės vietoje. Išimtinei jurisdikcijai, jei ji taikytina, šis aukščiau nurodytas reglamentavimas įtakos neturi.
13. Atskyrimo išlyga
Jei atskiros šių Bendrųjų sutarties sąlygų nuostatos būtų visiškai arba iš dalies negaliojančios arba taptų negaliojančiomis, tai neturės įtakos kitų Bendrųjų sutarties sąlygų galiojimui. Vietoj negaliojančių nuostatų būtų taikomos įstatyminės nuostatos. Tas pats taikytina, jei Bendrosiose sutarties sąlygose atsirastų nenumatytų spragų.
14.Kitos sąlygos
Pasikeitus rinkos sąlygoms ar esant Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytoms aplinkybėms mes turime teisę pakeisti, taisyti ar papildyti BSS. Apie tai pirkėjai bus informuojami prisijungę prie savo paskyros arba www.lumories.lt. Atnaujinus BSS, jos taikomos nuo jų paskelbimo www.lumories.lt momento. Visais atvejais, po BSS atnaujinimo, pirkėjas pateikti užsakymą gali tik tokiu atveju, jeigu susipažįsta ir patvirtina naujos redakcijos BSS.
Versija nuo 2024 m. sausio mėn.
Jūsų „Lampenwelt GmbH“