Klientų aptarnavimo centras


Kaip galime padėti?

Atsakymą į savo klausimą galite rasti dažnai užduodamuose klausimuose.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip galiu grąžinti įsigytą prekę?

Norėdami grąžinti prekę, prašome apsilankyti nuorodoje „Grąžinimų portalas“. Prisijungimo duomenis rasite savo sąskaitoje faktūroje arba užsakymo patvirtinime. Prašome supakuoti prekę, jei įmanoma, į originalią pakuotę ir tinkamai ją apsaugoti. Grąžinimo forma turi būti įdėta į siuntinį, o grąžinimo etiketė priklijuota taip, kad pirminė siuntimo etiketė nebebūtų matoma. Tada atiduokite siuntinį nurodytai kurjerių tarnybai.

Daugiau informacijos rasite čia.

Koks yra 50 dienų grąžinimo laikotarpis?

Be teisinės teisės atsisakyti pirkimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo pristatymo dienos, savo klientams siūlome neprivalomą grąžinimo garantijos pratęsimą dar 36 dienoms. Tai leidžia mūsų klientams grąžinti prekes nenurodant priežasties iš viso per 50 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Daugiau informacijos apie grąžinimo garantiją rasite čia.

Kiek laiko galioja gaminio garantija?

Visiems gaminiams suteikiama 24 mėnesių garantija (privatiems klientams). Šis laikotarpis prasideda nuo pristatymo dienos.

Kada atgausiu pinigus?

Užregistravę pinigų grąžinimą mūsų portale, pinigus grąžinsime per 14 dienų jūsų pradiniu mokėjimo būdu.

Kaip galiu keistis prekėmis?

Kaip ir prekių grąžinimo atveju, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių naudodami toliau pateiktą kontaktinę formą.

Grąžinimų portalas

Norite grąžinti prekę arba gavote brokuotą ar pažeistą prekę?

Kad apdorojimas būtų kuo greitesnis, prašome naudotis mūsų grąžinimų portalu:

Susisiekite su mumis

Kontaktinė forma

Duomenų tvarkymui, susijusiam su mūsų kontaktinės formos naudojimu, taikoma mūsų duomenų privatumo politika.